Chronox är anpassningsbart och med en bra support. Allt kan registreras i app.
Nej! Det är inga systemkrav systemet är helt webbaserat (i molnet) Men däremot måste man installera apparna för att använda den i sin mobiltelefon .Det finns såklart appar för både Android och Iphone.
Ja det kan man, vi anpassar hela systemet så det ska fungera så bra som möjligt för våra kunder.
Ja det går att koppla till de flesta lönesystem eller affärssystem, det finns både som API (en sorts kommuniceringsväg mellan två system) eller filnedladdning. Ni väljer ;)
I grunden ingår support av systemet. Det ingår även obegränsat med admin användare så ni inte behöver tänka på priser om fler ska hantera systeme (tex en extern löneadministratör).
Ja! All support ingår och riktiga personer svarar. Inga robot röster som frågar vad du vill ha hjälp med.
Ja! Det finns kundportal.
Stämpelklocka
När ni använder stämpelklockan håller ni reda på hur länge ni har arbetat. Tiden läggs in direkt på tidrapporten efter man avslutat.
OB tillägg
Med Chronox automatiska uträkning för OB så får ni bra koll på alla jobbade OB timmar enkelt och smidigt. De anställda rapporterar mellan vilka klockslag de arbetat och Chronox sköter resten. Har ni andra tider eller annat antal olika OB poster så lägger vi in exakt det ni har behov av.
Resursplanering/Schemaläggning
Chronox Resursplanering/Schemaläggning håller reda på vilka projekt/uppgifter